POKONAJ BEZSENNOŚĆ W 6 TYGODNI

Terapia Bezsenności® to aplikacja na Twoim komputerze i 6-tygodniowy program oparty na terapii poznawczo-behawioralnej, zalecanej jako pierwszoplanowa metoda leczeniu bezsenności.

wyrób medyczny

niepotrzebna karta kredytowa

METODA O POTWIERDZONEJ SKUTECZNOŚCI

Aplikacja oparta jest o techniki terapii poznawczo-behawioralnej (ang. CBT), która jest zalecana jako pierwszoplanowa metoda przy pracy nad poprawą snu. Nasze badania pokazały, że osoby które stosowały zalecenia CBT zgłaszały:

%

krótszy czas zasypania

%

mniej nocnych przebudzeń

%

rzadsze stosowanie leków nasennych

METODA O POTWIERDZONEJ SKUTECZNOŚCI

Aplikacja oparta jest o techniki terapii poznawczo-behawioralnej (ang. CBT), która jest zalecana jako pierwszoplanowa metoda przy pracy nad poprawą snu. Nasze badania pokazały, że osoby które stosowały zalecenia CBT zgłaszały: 51% krótszy czas zasypiania, 66% mniej nocnych przebudzeń, 70% rzadsze stosowanie leków nasennych.

aplikację opracowali WYBITNI EKSPERCI Z ZAKRESU MEDYCYNY SNU

Dr n. med. Małgorzata  Fornal-Pawłowska

Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Specjalista psycholog kliniczny. Jedna z pionierek poznawczo-behawioralnej terapii bezsenności w Polsce.

Dr n. med. Michał Skalski

Dr n. med. Michał Skalski

Lekarz, specjalista psychiatra. Jeden z największych autorytetów w dziedzinie medycyny snu w Polsce.

ZAUFALI NAM

NAPISALI O NAS

ZAUFALI NAM

NAPISALI O NAS

MASZ PROBLEMY Z ZAŚNIĘCIEM?

JAK TO DZIAŁA?

Udostępniamy aplikację opracowaną na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń. Dzięki zawartych w niej wykładom i ćwiczeniom poznasz techniki, które na co dzień stosujemy w pracy z osobami skarżącymi się na problemy ze snem.
1.wypełnij ankietę
Wypełnij krótką ankietę dotyczącą problemów ze snem i dowiedz się, jak może Ci pomóc aplikacja.
2.załóż konto
Załóż konto na naszej stronie i wybierz odpowiedni dla Cebie pakiet, aby otrzymać dostęp do programu.
3.sesje
Otrzymasz dostęp do 6 cotygodniowych SESJI, podczas których krok po kroku omówimy techniki POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ TERAPII BEZSENNOŚCI.
4.ćwiczenia
Wykonuj interaktywne ćwiczenia dotyczące snu, samopoczucia oraz myśli związanych ze snem.
5.plan poprawy snu
Wypracuj optymalne pory snu, zmiany w przyzwyczajeniach oraz naucz się radzić z myślami, które nie dają spać.
6.śledź postępy
Przejrzyste wykresy i podsumowania umożliwią śledzenie efektów stosowanych metod oraz ich wpływu na sen.

DLA KOGO?

“Nie mogę zasnąć”
„Od wielu lat mam
problemy ze snem.”
„Problemy ze snem
pojawiły się niedawno”
„Wybudzam się w nocy lub wcześnie nad ranem”.
„Chcę poprawić jakość snu”.
„Chcę spać dobrze bez leków nasennych”.

DLA KOGO?

„Wybudzam się
w nocy lub
wcześnie
nad ranem”.
„Chcę poprawić jakość snu”.
„Chcę spać dobrze
bez leków nasennych”.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

i odbierz za darmo nasz poradnik
„Siedem zasad skutecznej higieny snu”

WYBUDZASZ SIĘ W NOCY?

Paweł

lat 37

Jestem dopiero na 2 tygodniu, ale już widzę efekty! W moim przypadku przyczyną bezsenności był długotrwały stres (życie prywatne) – poważne problemy ze snem w mniejszym lub większym stopniu trwały ostatnie pół roku, ani razu nie spałem dłużej niż 6 godz. Udało mi się z tego wyjść tak naprawdę ok 2 tyg temu, czyli od momentu wykupienia programu, jeszcze coś tam zostało, ale jest bardzo duży progres i lepiej się czuję, śpię 6-8 godz. Sama instalacja aplikacji, a potem zawarte w niej informacje na temat snu, zasypiania, faz, długości, wszystko o higienie snu itd. już dużo pomogły, uspokoiło mnie to po prostu i dały cenne wskazówki. Już nie liczę baranów:) Uważam, że to bardzo dobry program dla osób, które nie są w jakiejś ekstremalnie trudnej kondycji (choć moja w sumie była dość trudna) i są zdeterminowane żeby samemu sobie pomóc”

Michał

lat 30

Jestem pod wrażeniem aplikacji. Jest ona przejrzysta i posiada dużo merytorycznej wiedzy, która bez wątpienia działa uspokajająco na osoby z tym problemem

Bartek

lat 23

Przez wiele miesięcy męczyłem się z przewlekłą bezsennością. Pani psycholog poleciła mi terapiabezsennosci.pl. Aplikacja bardzo pomogła mi poprawić jakość snu, dzięki wprowadzaniu odpowiednich zasad higieny snu. W regularnych cotygodniowych filmikach przedstawiała kolejne zasady prawidłowego zachowania przed snem/w trakcie snu/po przebudzeniu. Ważnym aspektem było również codzienne uzupełnianie ‘dzienniczka snu’, który pozwolił mi w dłuższej perspektywie zobaczyć postępy oraz odpowiednie nawyki do poprawy w związku z moim snem.
Jeżeli męczysz się z bezsennością lub po prostu chcesz poprawić jakość swojego snu to aplikacja na pewno Ci pomoże!