6-CIO TYGODNIOWY PROGRAM TERAPII BEZSENNOŚCI czego nauczysz się podczas sesji w małej pigułce:

Tydzień 1

  • Dowiesz się jakie są przyczyny Twojej bezsenności i zaczniesz pracę nad ich usunięciem.
  • Dostaniesz pierwsze zalecenia dotyczące Twoich nawyków związanych ze snem, dzięki czemu wzmocnisz te korzystne dla snu, a skorygujesz te negatywne.
  • Rozpoczniesz pracę z dziennikiem snu, co pozwoli przeanalizować Twój sen i wychwycić zmiany sprzyjające poprawie Twojego snu

Tydzień 2

  • Otrzymasz pierwszy szczegółowy raport Twojego snu. Na jego podstawie pomożemy Ci ustalić Twoje nowe pory snu, które pomogą Ci pogłębić Twój sen
  • Dowiesz się w jaki sposób działa sen, co pomoże Ci wprowadzić zachowania korzystne dla snu oraz mniej bać się nocy
  • Obalisz mity i przekonania, które mogły napędzać Twoje problemy ze snem

Tydzień 3

  • Otrzymasz drugi raport Twojego snu – zobaczymy jak nowe pory snu i nawyki wpłynęły na poprawę Twojego snu.
  • Dowiesz się, co zrobić, aby Twoje łóżko znów kojarzyło się ze snem.
  • Opracujemy strategię radzenia sobie w sytuacji dłuższego zasypiania oraz nocnych przebudzeń.
  • Poznasz techniki relaksacji, które pomogą Ci zmniejszyć napięcie utrudniające sen.

Tydzień 4

  • Zobaczysz jak Twoje nowe nawyki i strategie na gorszą noc przełożyły się na poprawę Twojego snu
  • Dowiesz się w jaki sposób możesz wpływać na swoje emocje, by lepiej spać i lepiej się czuć w ciągu dnia
  • Zaczniesz pracę nad myślami, które utrudniają Ci prawidłowy sen
  • Zrozumiesz skąd się biorą myśli, które utrudniają Ci prawidłowy sen i nauczysz się nad nimi panować
  • Nauczysz się korzystać z DZIENNIKA MYŚLI, co pozwoli Ci zadbać o to, by Twoja głowa współpracowała z Tobą w kwestii snu

Tydzień 5

  • Będziesz kontynuować swoją pracę nad zachowaniami umożliwiającymi prawidłowy sen
  • Dowiesz się, jak sobie radzić z negatywnymi myślami towarzyszącymi Ci podczas gorszej nocy
  • Wzmocnisz swoje umiejętności radzenia sobie z niepokojem i gonitwą myśli w porze snu
  • Nauczysz się formułować myśli, które pomogą Ci lepiej spać

Tydzień 6

  • Podsumujesz swoją pracę dotyczącą snu i uzyskane efekty
  • Zobaczysz, jak zmienił się Twój sen w ciągu 6 tygodni
  • Utrwalisz swoją wiedzę na technik na bezsenność, co pomoże Ci wzmocnić zdobyte umiejętności poprawy snu
  • Opracujesz swój plan zapobiegania nawrotom bezsenności, dzięki czemu łatwiej będzie Ci działać, aby bezsenność nie powróciła